خريد فالوور اينستاگرام خريد فالوور اينستاگرام .

خريد فالوور اينستاگرام

خريد فالوور

اينستاگرام چيست و چگونه به وجود آمده است؟
اينستاگرام در سان فرانسيسكوي ايالات متحده آمريكا به وجود آمد، زماني كه كوين سيستروم و مايك كريگر تصميم گرفتند پروژه عكاسي تلفن همراه را با اچ تي ام اي 5 همراه كنند. نام اينستاگرام از تلفيق دو كلمه instant camera به معناي عكاسي در لحظه و telegram به معناي تلگراف تشكيل شده است. داستان شكل‌گيري اينستاگرام هم در نوع خود جالب توجه است. در سال 2010 كه استفاده از آيفون رواج پيدا كرده بود بسياري از نرم‌افزارهاي گوشي همراه مورد توجه مردم قرار گرفت يكي از اين نرم افزارهاي محبوب FourSquare بود كه امكان مشخص كردن مكان و بارگذاري عكس را براي كاربر فراهم مي‌كرد. سيستروم و كريگر تصميم گرفتند يك نسخه پيشرفته از اين نرم افزار را به بازار ارائه كنند و حاصل كار آن‌ها Burbn بود، اما اين دو مهندس كامپيوتر در مدت كوتاهي دريافتند كه در اين نرم افزار آپلود كردن عكس است كه براي كاربران جذاب است و همين ايده‌اي شد براي شكل‌گيري اينستاگرام. سيستروم و كريگر پس از اينكه شركتي كه در آن مشغول به كار بودند را رها كردند تمام تلاش خود را به كار بستند تا اينستاگرام هماني باشد كه كاربران از آن انتظار دارند. آن‌ها به مرور فيلترهاي مختلف عكاسي را به اين اپ اضافه كردند و همين شد رمز موفقيت آن‌ها. كاربران اين شبكه مجازي با استفاده از چند فيلتر ساده مي‌توانند عكس‌هاي خود را حرفه‌اي تر كنند و از سوي ديگر در اينستاگرام همه چيز شسته و رفته و در يك كلام ساده است. شما براي كار با اين شبكه اجتماعي نياز به دانستن اصول پيچيده نداريد و در سه مرحله مي‌توانيد عكس خود را منتشر كنيد

سيستروم و كريگر تنها چند ماه بر روي اين نرم افزاروقت گذاشتند و بر خلاف انتظار آن‌ها در روز اول عرضه اينستاگرام 25 هزار نفر اين برنامه را دانلود كردند و اين موج كاربران براي مدتي در كاركرد اينستاگرام اختلال ايجاد كرد اما اين مشكلات به زودي حل شد. در حقيقت به نسبت افزايش كيفيت دوربين گوشي‌ها، كاربران اينستاگرام هم افزايش مي‌يافتند.

آوريل 2012 اينستاگرام براي گوشي‌هاي اندرويد نسخه 2.2 خود را عرضه كرد و در كمتر از يك روز اين نسخه بيش از يك ميليون بار دانلود شد و همان هفته اين شركت 50 ميليون دلار افزايش سرمايه داد و روند رشد اين شركت به قدري بود كه 500 ميليون دلار در بازار بورس قيمت گذاري شد. در طي چند ماه آينده اينستاگرام بيش از يك ميليون بار در گوگل جست‌و‌جو شد و جزو 5 نرم‌افزاري است كه بيش از يك ميليون راي مثبت در گوگل به آن داده شده است. فيس بوك كه شاهد افزايش محبوبيت اينستاگرام بود تصميم گرفت به هر قيمتي كه شده اين شركت را خريداري كند و اين معامله در تاريخ تكنولوژي دنيا براي هميشه جاودانه شد.

وب سايت فالو ارزاني

وب سايت فالو ارزاني برتربن ارائه دهنده خدمات مجازي خريد فالوور اينستاگرام ،خريد لايك ،ممبر تلگرام و….در ايران مي باشد. مجموعه فالو ارزاني با نيرو كار جوان و با دانش قصد دارد بهترين خدمات را به كاربران خود اراعه كند.مجموعه فالو ارزاني سال هاست در زمينه خدمات مجازي فعاليت نموده و نيز اكنون محبوبيت خاصي در بين كاربران شبكه هاي اجتماعي پيدا نموده است. از جمله دلايل محبوبت فالو ارزاني ارائه خدمات با كيفيت همراه گارانتي مي باشد.اكنون مي توانيد با ثبت نام در وب سايت فالو ارزاني  به غير از خريد فالوور اينستاگرام از سرويس هاي رايگان”فالوور رايگان”،”لايك رايگان”  و ديگر خدمات اين مجموعه استفاده نماييد.

انواع خدمات اين وب سايت:
1_خريد فالوور اينستاگرام
2_خريد لايك پست 
3_خريد بازديد پست هاي ايسنتاگرام
4_خريد رپورتاژ
5_خريد بك لينك


برچسب: خريد فالوور ،فالو ارزاني ،پنل فالور، فالور ارزان ،خريد فالور اينستاگرام ،فالور رايگان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۰:۳۳ توسط:فالوور موضوع: نظرات (0)